مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 00:102023-07-22سياسي

شمیم| حجت الاسلام شریف: جایگاه منبر هیأت ها در 20 سال اخیر احیا شد+فیلم


در 20 سال اخیر اتفاقات بسیار مهمی در عرصه منبر افتاده است، زیرا در مقطع زمانی در همین کشور، جلسات هیأت بدون منبری برگزار می شد اما با فعالیت خوب برخی سخنرانان و به خصوص جوان ترها، - منبر را چگونه باید غنی و جذاب کرد؟ منبر را تبدیل به یک کشکول کردم سبک و سیاق شما برای حضور در منبر و ارائه مطالب چگونه است؟ یک موقعی ما خیال می کردیم دانای کل قصه هستیم؛ هرچه بگوییم مخاطب نیاز دارد و می پذیرد و ما باید تعیین کنیم چه موضوعاتی نیاز جامعه است.

هنوز هم برخی از منبری های جوان که تازه منبر می روند همه یا درباره امر به معروف و نهی از منکر یا درباره فواید نماز اول وقت یا احترام به پدر و مادر صحبت می کنند.

  معتقدم در 20 سال اخیر اتفاقات بسیار مهمی در عرصه منبر افتاده است زیرا در مقطع زمانی در همین کشور، جلسات هیأت بدون منبری برگزار می شد دلیلش چه بود را نمی خواهم بیان کنم.

اما در 20 سال اخیر با فعالیت خوب برخی سخنرانان و به خصوص جوان ترها از نظر محتوا و تعامل با جلسات و ارتباط خوب با مخاطب، جایگاه منبر پس گرفته شد  من از همان اوایل با توجه به رویکرد و علاقه خاصی که به موضوع امامت و ولایت داشتم، رویکرد اعتقادی و کلامی را در سخنرانی هایم انتخاب کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمیم| حجت الاسلام شریف: جایگاه منبر هیأت ها در 20 سال اخیر احیا شد+فیلم

شمیم| حجت الاسلام شریف: جایگاه منبر هیأت ها در 20 سال اخیر احیا شد+فیلم